Groepslesrooster

In kleine groepen weken aan je conditie, spierkracht, lenigheid en lichaamsbewustzijn. Goed naar je jezelf en je lichaam luisteren staat centraal in de groepslessen van Move Along. Afhankelijk van je behoefte en mogelijkheden kun je kiezen voor…

BOSU balanstraining

p1010064
foto: Judy Heesterbeek 

Balancerend op een halve bal werk je het eerste deel van de les aan je conditie en het tweede deel aan versterking van je buik- en rugspieren. Lees meer

Pilates

Versterkt je buik- en rugspieren waardoor je andere spieren in je lichaam meer kunt gaan ontspannen, zodat er meer ruimte, ontspanning en balans in je lichaam ontstaat. Lees meer

Tiener Yoga

Helpt je om je uit je hoofd weg te komen, je meer bewust te worden van je lichaam en de signalen die het geeft. Door te verbinden met je lichaam en de ontspanning en rust op te zoeken, kun je tot rust komen en herstellen. Lees meer

Qi gong

is bewust en met aandacht bewegen. Door ontspanning en ruimte in je bewegingen te maken, geef je de energie in je lichaam de ruimte om (weer) te gaan stromen. Lees meer

Yin Yoga

Is een ontspannen manier  ruimte en doorstroom te creëren in jouw bindweefsel. Door langere tijd (2 tot 5 minuten) in een houding te verpozen en . Lees meer