Groepslessen

Groepslesrooster

In kleine groepen weken aan je conditie, spierkracht, lenigheid en lichaamsbewustzijn. Goed naar je jezelf en je lichaam luisteren staat centraal in de groepslessen van Move Along. Afhankelijk van je behoefte en mogelijkheden kun je kiezen voor

BOSU balanstraining

Balancerend op een halve bal werk je het eerste deel van de les aan je conditie en het tweede deel aan versterking van je kernspieren. Lees meer

p1010064foto: Judy Heesterbeek 

Pilates

Je leert je kernspieren versterken waardoor je lichaam beter in balans komt en je andere spieren kunt gaan ontspannen en je meer ruimte en soepelheid in je lichaam krijgt. Lees meer

Tiener Yoga

Yin Yoga is een ontspannen manier om bindweefsel maximaal te belasten. De Yin Yoga richt zich op het bindweefsel. Door langere tijd (2 tot 5 minuten) in een houding te verpozen en . Lees meer 

Qi gong

Bewust en met aandacht bewegen. Door ontspanning en ruimte in je bewegingen te maken geef je de energie in je lichaam de ruimte om (weer) te gaan stromen. Lees meer

Yin Yoga

Yin Yoga is een ontspannen manier om bindweefsel maximaal te belasten. De Yin Yoga richt zich op het bindweefsel. Door langere tijd (2 tot 5 minuten) in een houding te verpozen en . Lees meer